BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Monday

mrs cinta: rasa cinta dan cemburu??

seorang wanita sanggup menyembunyikan rasa cintanya berpuluh2 tahun...
namun sayang.........
seorng wanita tak mampu menyembunyikan rasa cemburunya walau hanya sesaat...

huhu...da mmg takle nak dinafikan lagi bnde nie.. bila dipk2 blik... aku juga boleyh dikategori slah sorng perempuan di atas...huhu... aku rse lagi senng nak sembunyikan rasa cinta dari rase cemburu... haha... perempuan2... biasa la... tapi2... ingt snnang ke nak sembunyikan rse cinta tu.. ade orng yang senng nak luahkan pada sesape jerk yang dia nak tntang perasaan dia... haha..tapi sory der... aku bukan kategori macm tu... klu aku, aku akan simpan sebaik mungkin...n bdak yang aku suka tu, takkan langsung tahu psal perasaan ku... even bertahun2...haha..kalakar la... tak takut ke melepas nanti?? ye dak?? haha...bagi aku, biarla kena rampas pon, dari malu cinta tak terbals... dan akhirnya aku berjaya simpan semua perasaan aku kat mana2 lelaki...smpai la pada 23/9/2011 *wah!! ingat gitu..pe taknya, tngok fb la,...hehe...klu tak, takde mknenya nak ingat... aku terpksa meluahkan nya... bce tu... TERpaksa... mmg malu tak terhingga la babe!!! sape tak malu... klu orng yang kite suka da tau about perasaan kite...aish!! camne la kat skola nanti...hahakz... tapi2........ ending dia bukan camtu......1/10/11 aku n dia, kapel jugak...huhu... yang belom tau, endingnya mcmane... adakah happy?? o sedih?? hmmm.. tu Allah jerk yang tau...aish!! dah masuk bab lain da la plak...pe r aku nie.. okeyh2... kepda lelaki2 smua,,, betul..ape yang ditulis kat atas tu...tak caye lagi??? tngok la sndiri psangan masing2... jgn wat andaian dulu...huhu..ade jugak perempuan yang berjaya mnyembunyikan rse cmburu tu dri psangan masing2,, kepada pompuan spt itu, WA CAYA SAMA LU LA...haha...bagi tips skit,, ley?? haha...

2 cer comment:

fRaMe+LenSeS said...

a'ah kan? napa ye ppn macam tu? heran2. :D slamat la akak kamu tak macam tu. kalau tak pening abg nadh. ;)

~wany geleo~ said...

@fRaMe LenSeS

hehe...klu camtu, terima je la nasib...nak wat cmne lagi..huhu..ppuan... mean, dia syngkan abg nadh la tu...cemburu tandanya sayng..right???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this