BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Tuesday

aku pon nak tngok ombak rindu jugak :'(



aish..asal smua ckp ombak rindu best ha???
dorng smua nie tak tau ke aku ngah jeles ngan dorng yang da tngok...
sblom citer nie kluar lagi, aku mmg da simpan hajat nak tngok...haha....harapan la...
betul,, klu aku dpt kluar tngok wayng even skali tu jerk pon, ombak rindu la yang aku nak tngok sngt2....
awak, klu kite dapt tngok wayng, kite tngok cite nie erk??? 
nak tngok gak, awak nangis...
haha... leyh ke awak nangis sbb citer nie??
tapi2....
harapan la kan wak...
ade orng cakp, lelaki mengis time tngok cite nie..
aaaaaapppppppeeeeee???
lelaki menangis????
suka2...so takde la aku nak malu time tu..
aku nie cepat nangis tau bila tngok cite2 sdih nie....
so, aku leyh la join skali nangis haha..
tapi yang penting jugak, aku nak kumpul duit, nak beli buku novel tu.,..haha..
tak dpt tngok pawagam, ade cd...nnti aku beli la kan....
yang pnting novel tu, aku tringin sngt nak beli.... 
cepat2...sape nak hadiahkan tuk aku..haha...harapan..
takpe2...aku leyh beli sndiri r...takyah suh, orng belikan...
haha...
bila nak beli masalhnya??? ade lagi ke???
tngok nsib je la...
untung r, sape ade....
eiiiii....

6 cer comment:

fRaMe+LenSeS said...

depa suma kata best. tapi abg nadh tak p tgk lagi. tgu donlod ja la. hihihi

~wany geleo~ said...

@fRaMe LenSeS

huhu,,abg nadh..download lme la...bosan mnunggu..so beli cd je la... tak lupa gak, novel nya..huhu

cerita best said...

best x cita 2 pakjoe pun x tgk lg hahah

~wany geleo~ said...

@cerita best

dorng kate best pak joe...hurm...tringin lak nak tngok..

miera_iera said...

jom wey g tgok. . .ak pn teringin gak nk tgok cte ny. .

~wany geleo~ said...

@miera_iera
miera...jom3..ko bawak pkwe ko, mas bawak aiman....aku bawak sape??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this