BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Wednesday

jom enjoy...exam da abis..



yahoooOoo!!! finalllllyyy...exam abis gak...perh...pening aku..btw, mmg pening pon..pening sangt...*pdanmuka!!sape suh ko tak tido stu hari, ari tu..nie la pdahnye... bsok nak kena antar buku teks...adoyai...berat la beg klu camtu...tapi2....nasib baik bukan bsok nak dapt buku form5...klu tak, trpksa la gi AP ngan bku2 tu smua...haha... ckp pasal gi AP..ish3..da lame gak aku tak kluar nie.. mean kluar ngan kekawan k..mmmm... first thing nak kena pk, bajet tak ckup  nie...hmm..mne nak cari bajet nie..*tula blanja bnyak lagi.. skrg duet tak ckup... haaa!!! pndai2la aku bodek ayah aku besok...hmm..mesty dapat la..klu tak dapt, aku kluarkan "senjata" aku..huhu...siap ade senjata lagi tu...haha.. adoyai...klu senjata tak menjadi, cmne lak...haha...biar r..blanja je la ape yang ade..nasib baik aku tak beberapa boros macm mas...so boleh kawal lagi..klu mas, hmmm..jgn ckp la..huhu....sampai sane nak wat pe??? tukar baju n cpat2 beli "potato chips"....sedap2....yumm yummm...haha..kli nie, kena pastikan best la...sbb ade orng tu an, dia ckp. "yang dia rse kitorng gi AP kli nie tak best,..." haha..senng citer, klu tak best, kitorng best kan la...crenya adalah...... ************...haha..

plik betulla aku nie..padahal gi AP jerk...tapi da mcm nak gi BUKIT BINTANG..haha,,korng tak tau..yang aku nie mane slalu kluar..kiranya jarang sngat la..terperuk jerk kat umah,,,jiran2 aku pon susah nak nmpak aku kluar...haha...tapi yang pliknya, aku tak bosan pon...mcm da biasa..ye la..mne tak bosannya...da terbiasa...dari sejak lahir lagi aku duk kat sini..so da trbiasa la dngn khdupan duk kat umah nie..takpe2 ..nnti aku da kat U leyhla aku kluar slalu..ish2..teruk2..

senarai nama yang pasti akan kluar besok...
*smpai siap senarai nama..haahhaha..biar r..blog aku...aku punye suka r...

+.+ mas geleo 
a.k.a my patner r bsok..
+.+ ahmad nazirul..
*kesian..athirah tak ikut...haha..ye la..athirah kan duk kat perak...mne leyh jumpa..haha..kesian2..
+.+ afiq afandi..
pro boling nie,,haha..bila happy mood la..
+.+ odah..
ish mnyibuk jerk budak nie..da tak gi skola tu, takyah la ikut..haha..gurau jerk..
+.+ AZLAN?? 
ha..sape azlan??? abis..orng asing ikut...haha..bukan sape2 pon..dia ni la buah hati odah..haha..pndai erk korng, nak dating ye bsok..haha..gipon, klu azlan ikut, nie firstime aku nak jumpa dia..huhu..
 
yang lain2 blom dikenal pasti,,,eh jap..name aku takde la..aish..kena gak nie..

<+.+> waNy GEleO...
a.k.a patner mas geleo..boss kepada blog nie...

kitorng ade tema tau..perh!!! siap ade tema lagi an..tema dia..
kapel berpasangan

haha...jap gi of9, crik baju, siapkan buku teks...
herrrr!! asal takde "orng" tu kol ha???
jap gi aku yang kol baru tau..
eiii..klu tak boleh aku trus amik fon aku nie bsok..
alang2 da dekat an...
aku da rindu gler fon aku tu..
kesian dia, kena baiki...
nak dengr lagu pon takle...
hmm...nak nangis la..
perh!!! sebb nie pon nak nangis...haha..takde makne nya aku nak ngis...........

da la..aku nak ofline dulu...sbbX100 adik aku nak on9...eii..
gedik jerk dia tu..
esok ade exam, ari nie nak on9..
trpksa aku ofline..
klu tak, bnyak lagi citer nie...
huhu..
pape nnati aku citer pasal macam mane gi AP bsok k..
just wait...

bubye...........XOXO

1 cer comment:

~wany geleo~ said...

thnx... n tq.... ok2..sye da follow da...:-) nice your blog too...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this