BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Tuesday

post je la..

hmmmm...nak post pe lak kli nie...
yeah!! bsok da nak brakhir exam taon nie...
lepas nie,,mmg enjoy je la aku..sblom masuk taon depan lak..
aishh..cepat jerk mase brlalu..
tngok2, da nak msuk form5 da..
haha...
yeah!! form5 mean da le amik lesen kete!!
haha...
"abah, nur ingt janji abah...ari jadi nur, amik lesen kete n moto....huhu..."
yeah!! lepas nie boleyh la aku bawak kete...perh..haha..macam betul plak ayah aku nak amik lesen time tugak..herr..tadi da la aku bru dapt tau dari spupu aku, yang dia da dapt lesen kete..adoyai..jeles!! nak bawak kete gak..haha..
berangan lebih plak aku nie..
biasala berangan sikit2 an...
tapi yang plkn tu, kena berangan banyak2 skit...hehe..
sabah..tunggu..aku datng...
mcm confrm2 aku gi sabah lak...
haha'

3 cer comment:

Ammar Syakir said...

haha.. berangan jea..

Anonymous said...

haha.. berangan jea...

~wany geleo~ said...

huhu..biasa..kadangkala berangan lebih2 skit..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this