BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Tuesday

time tuk jiwang..


wany nak berjiwang lak la...hehe..jiwang??
boleh ke wany berjiwang2 nie??
ntah2 rosak ayat yang wany jiwang kan..
huhu,,
takpe2 kite try k..


setiap detik, aku merindukanmu.
setiap minit aku mengingatimu,..
setiap jam aku menunggumu, 
setiap hari aku menginkanmu,

tapi...

adakah setiap detik, dirimu merindukanku jugaK??
adakah setiap minit. dirimu mengingatiku jugak??
adakah setiap jam, dirimu menugguku jugak??
adakah setiap hari, dirimu mengingikanku jugak??


jika..

 jwapan mu adalh ya..
sungguh bahagia hatiku saat itu..
hanya tuhan yang tahu bertapa bhagianya saat mndegar mu mmberi jwapan sprti itu..
alngkah bhagia nya..
saat mengetahui diriku benar2 disayanggi oleh pemilik hati orng yang ku cintai..

jika..

 jwapanmu adalh tidak,
sungguh kecewa hatiku saat tahu jwapnmu itu..
sedangkan aku yang melebih2, namun hatimu hanya biasa.
tanpa sebarang getaran..
saat itu, juga.hanya tuhan yang tahu bertapa hancurnya hatiku, bertapa punah nya..


namun...
tiada sebarang jawapan yang aku dapati dari bicara mu..
dirimu hanya diam membisu, membuat ku trnanti2 jawapn berharga mu itu..
kejam nya hati mu..
snguup dirimu mmbuat2 aku mnunggu jwpanmu itu, 
sedngkan drimu tahu, bertapa pntingnya jwapnn itu bagi ku..
untuk mmastikan samaada diriku ni
brmakna dalm hidup mu atau hanya sama sprti kawan2 mu yang lain..
tidak mngapa,..
aku mennti dengan sabar, 
kerna aku yakin dirimu ingin memilih jawapn yang terbaik bukan,,
percayala,..
apapun jawapn mu, ku trima dengan terbuka.
walaupon skit buat hatiku,,






wah!!! wany  berjaya wat ayat jiwang la...
huhu..
walaupon tak sedap o takde la jiwang mne..
tapi nie hasil karya pertama wany tau..
takpe2.
lain kali wany try perbaiki lagi...



3 cer comment:

Little_Scha said...

done follow u beb..

~wany geleo~ said...

okeyh babes..;-)
thnx..

Run Away said...

../salam kenal dari segmen azfa....;d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this