BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Saturday

first time date dngan dia!!


hehe...
da lama betul aku tak update blog..
mne taknya..mals lak aku nak taip panjang2..
gpon takde bnde mnarik tuk dishare pon..hehe..
skrg??
hehe,..mesty la ade...

first date ngan ammar...mesty la ade berdebar skit..huhu..stelah  hampir dua bulan tak berjumpa, akhirnya semalam berjumpa jugak sepasang kekasih nie..hehe..yang paling terbaikkkkk nye, aku kena tunggu ammar, mas n hasif slama 30 minit!!!! perh!! yang mas pon stu..bukan main smagat nak dtng kul 3 la...itula, ini la...last2, dia la yang pling lambat datng...adoi... dalm kul 4.30 ammar datng..hehe... pujaan hatiku da dtng la!!! nasib baik, smua nya okeyh jerk..berjalan dngn lancar..hehe.. smntara mnunggu mas n hasif dtng..better jalan2 dulu..ye dak??? hehe...tapi yang best, nazirul tak kacau daun la plak..ingtkan dia tu jenis kacau daun..hehe..jalan2..gi kat popular...ammar nak beli buku..n then aku dapt calling dari mas, yang dia da sampai...pe lagi..abis beli buku, gi atas , tangok2 mas n hasif ngah main pool..aish..nie takle jadi..ingt dorng jerk boleyh bermesra...hehe..pe lagi...kitorng pon main la gak..table lain... adoi!!! malu gler r..boleyh plak kayu snooker tu kena kat mulut aku..ha!! tu la pdah..tergedik nak gi amik kayu tu..pdahal ammar  biasa jerk..aish...mas da tergelak besar da...nsib bik, ammar gelak tak kuat..klu tak.,,,malu bangat depan dia...huhu... tapi!!! akhirnya...aku la pemenang nye..hehe..dia tukang abiskan bola...tapi!! bola terkahir, aku yang abiskan...automatik..aku la menng an???!!! haha,...betul tak pa??? huhu...lepas tu,,,kitorng main boling,..pe lagi..aku geng nan ammar..n mas geng nan hasif..haha..ternyata aku n ammar pling kuat dari dorng..yeah!! kitorng menng... high-5 skit pa!! kite menng r pa..!! hehe... n then, gi makan...aku smeja nan ammar, n hasif smeja nan mas...dorng duk agak jauh gak dari kitorng...huhu..pe lagi..mse tuk aku n ammar je la time tu..hehe..lepas da mkn+berbual2..gi jaln2 lagi..gi jalan2 stu ap tu...terserempak miera la plak...adoiyai... hehe..tgah2 jalan tu boleyh lak terserempak...hehe... last2, gi popular...tgok2 buku yang ade...hehe...llepas da masuk manghrib,pe lagi..gi solat r... last2, gi tuisyen la babe...da la time bio........... hmmm..smpai dpan tuisyen, ammar antar..yang mas lak, mestylah hasif yang antar an.. tapi kesian lak kat ammar, hydeer r nie,,,yng dia gi amik moto ammar, pe hal...kesian ammar, dia kena jalan kaki...ish,..rse bersalah pon ade gk...aku yang mnyusahkan dia mlm tu,,huhu.. k la,...pape pon..having a fun day with him <3... 

sayang..nanti kite kluar lagi ye...
tapi mestyla lame lagi an..hehe...paham2 je la..
kli nie kita capture2 bnyak2 gmbar...
da r kali nie tak tangkap gmbr pape pon an...
ye la, tukang tangkap gmbr kite, balik awal sngt..hehe,..,

0 cer comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this