BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Saturday

time tuk cite pasal amar

nape aku ley suka kat dia??
perlu ke sebab??
 nape aku rse klu suka kat someone tu tak perlu kan sbb..
jujur k..nape orng2 yang sblom  nie aku suka except someone la...yang lain smua ade sbb..sbb dia dorng smua tu "................" hanya kawan2 aku je yang tau nape aku suka dorng tu smua...
tapi nape klu sorng dak ni, my first love n amar..takde sbb tuk aku suka dorng..
aku rse aku tau nape...
sbb dak yng aku suka besebb tu hnyalah minat only ats kelebihan dorng...tapi bila difikir2 blik...ade sorng dak yang aku suka dari f1-f3 nie..capital D .mmg gatal la..brapa kali aku tengok fb dia...penuh ngan dak pompuan..ish3...camne la aku le tersuka minat dia dulu..haha..untung da takde da persaan minat tu..


time tuk cite pasal ammar lak k..


detik2 perkenalan kami

*time ni.time bulan bahasa bi n bm..ckgu suruh cri group yang brlainan tingkatan..huhu..aku mls la nak cri..lagipon aku tak kisah pon group ngan sape,,n aku gi tngok list name..aku nampak nme dia, ammar syakir 5sc2...aku pon tnya mas.."sape ammar syakir??'' mas wat diam jerk..ish..benggang betul aku time tu.. tapi sabo je la ngan perangai dia.. n then daptla aku brjumpa ngan orng yang bernma ammar syakir tu,,tau tak aku ckp pe dlm aty aku.."la..ni ke orng dia.." sbb dia tu ketua kem time kem kat skola...so aku penah nmpak dia la sblom nie..time ngan stu group nie..dia sorng jerk yang senyap,,ish.."apahal la mamat nie senyap jerk,," yang lain smua da mmekak jerk..pastu aku tertarik ngan sikap dia yang snyap tu..nak curi2 tengok dia, mlu la plak..aish..biar je la..dengan kesenyapan dia tu..huhu..pastu aku cite la kat mas yang aku suka kat orng yang brnama ammar syakir..tapi time tu mybe prasaan main2 je kot..sampaila stu ari, dia minx aku antar item crime city (cc) dlm fb.time tu, terkejut gak aku dpt im dri ammar syakir..pelagi cpat2 la aku bukak profile n tengok gmbr..yeas!! mmg dia..perh..time tu mmg bhagia la aku..tapi...........:-( dia just tulis tu jerk..just berbual sbb cc..tapi takpe..pastu  kebetulan kitorng terserempak kat ap..time kat eskelator..ish!!!!!!!!tak sngka plak dia ade kat ap gak asa tu..huhu..n then secra kebetulan lagi aku jumpa ngan dia time aku nak blik umah, dia nak gi cc tanjung..time tu terpksa aku tengok 2, 3 kali ke blakang sbb nak pastikan tu mmg dia..yups..tu mmg dia..sampai dia pakai bju wrne ape pon aku ingt lagi tau..bju merah!!macm biasa, dia just tulis antar item..skali lagi aku kecewa..mne taknya..dia tulis tu jerk..hmm.. tapi...................time ari jumaat, kul 12 mlm..time tu start la perbualan kami berdua scara lebih detail..perh..siap lawan main cc lagi..ingtkan sampai kul 3 jerk..last2 smpai subuh..aish...boleh plak aku temankan dia smpai subuh..ish2..pe r aku nie..hehe.. n esok nye..kitorng rancang on9 lagi time malm..nak lawan cc..huhu..time tu kitorng berbual2 pnjang lagi..cam kawan yang da kenal brminggu2..pdahal baru dua hari...time bulan puasa tau, kitorng  start berbual.. dari pada tak rapat jadi rapat sngt2...smpai hajat dia pon aku tau tak...pelik gak asa tu..asal dia nak cite hajat dia kat aku,,.kat orng yang baru dia kenal..tapi...aku tak suka ngan hajat dia tu...even niat dia baik.. pastu da lme2 slalu kitorng chat tapi kadang2 dia tak on9...sbb nak trial..lepas raye..so lame gak la kitorng tak berbual..n then stu hari dia on9 n ckp nak pinjam my calculator..nak jumpa plak tu...time tu mmg hepyX1000 la aku..da la..mls plak nak taip yang slbihnya..aku short form jerk k..pastu si RADIN nie...dia ley tau plak persaan aku kat amar..mmg betulla la bdak tu tka...ish..yang aku naik angin nye..dia g britau kat amar...n amar tau..korng rse amar buat pe?? amar tanya aku betul tak perasaan tu...first2 aku nak mngelak..tapi last2..trpksa ngaku gak...n time tu mmg mlu la..tuk pngetahuan korng..smua dak yang aku suka tak penah tau about my feeliing towards them.. nie first time aku luahkan perasaan aku...MALU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  tapi/..................... time tu amar ade ckp yang dia ade suka kat orng lain n tengh siasat latar blakang dak pompuan tu...hmm...  :( sedehnya..aku da agak da..dia mesty suka kat someone..tapi.............aritu gak..aku dpt tau, yang, akula dak yang dia suka..perh...time tu cintaku terbals la....darpada malu jd tak mlu..hehe.

cite sedeh

.pastu sblom kitorng kapel...ade lagi stu cite sdeh..tapi takle cite la..biar aku n amar jerk yang tau...sumpahla..time tu aku NANGIS sebab dia...time tu terpksa aku nyorok muka aku menangis nie drpda mak bpak aku ngan pura2 tidur..tu lebeih baik kot..pastutla time aku nak wat ltihan math cm tak tenang jerk..n then lpas tu dapt mesej dri dia..hati aku mcm da tau jerk asa tu..nak wat cmne..aku ikut jerk kputusan aku...takkan aku nak pksa dia plak an..tapi lepas tu kitorng jadi kawan blik..n nak tau tak..dia buat aku mnagis kali kedua..tiem dia nak bagi aku rse ape yang dia rase,,,time tu...mmg stu jerk perasaan aku kat dia..iaitu BENCI!! ayat dia mmng mnyakitkan aty aku...apa yang boleh aku buat time tu..tido je la..drpda takle tido trus ley tido lena...

cite happy..


lepas aku tido..aku terjaga n tngok ade 5 mesez n 2 miskol..smua dari dia...dia minx maaf n jelaskan smua..even still takle lupakan smua tu..tapi takpe la..mybe dialagi skit aty time dpt dr pompuan tu... n detik2 kitorng kapel..time nie la..tapi mls la nak cite..biar rahsia..lagpon aritu, aku ade post an..cuma korng jerk tak nmpak..huhu...

0 cer comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this