BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Monday

RUMAH TERBUKA??

rumah terbuka???
penat aku gi dua tempat smlm...wtevver pon gi time ptng...dlm kul 6...
first gi umah ain..n smpai kat sne dpt jumpa ngan kawan2 lame...
okeyhla..aku mkn satay..pastu borak2 ngan syahmi..dlm kul 8, ayah aku dtng amik aku nak gi umah trbuka kedua..
kat dewan dato' ahmad razali..
smpai je kat sne..mmg ramai orng...smpai aku rse cm mlu pon ade...
tapi..............
bila masuk je, perasaan malu tu hilang tiba2..nak tau nape..sbb smua orng pon lex je..aku pon apelg lex je la..
peduli plak aku ngan dorng smua.. 
time nak masuk dewan tu, ade sorng makcik nie..marah2 mak aku, sbb lalu dpn dia..
dia ckp cmni "tak de jln lain ke nak lalu!!??''
aku sbgai anak..mmng cukup benggang la ngan makcik tu..ape dia ingt dia tu da tua..aku kena hormat dia la..eii..tolong skit..even dia da tua,, dia tak le wat cmtu..kecik hati tau..
aku apa lagi ngan brani ckp "lex la makcik..",,sambil menjeling kat dia..hehe..agak kureng ajar skit la aku nie..tapi nak wat cmne..spe sruh dia skit kan aty aku..so dia sndiri mau ingt la...hahakz..
n then lepas tu aku benggang ngan sorng aunty nie...eiii..cukup benggang la....ape tak nya..time aku nak amik kuew teow, dia ade..time aku nak amik satay pon dia ade..apa dia nak kebulur sngt ke...da la ckp "jagn tolak-jagn tolak.." padahl dia yang tolak tak sdar plak..smpai aku hmpir2 nak jtuh tau..nsib baik kaki aku kuat..nak stbilkan balik badan aku nie..klu tak..tak tau la sape jadi mangsa aku...hope lelaki muda la..hehe..gatal la plak aku nie..
n then ade stu cite lagi..time aku nak amik air..ade dak lelaki nie nak amik air gak..so aku n dia terambil air yang sme..so nme pon gentlemen la, kononnnnnnnnn2nya so dia kasi la air tu kat aku..da amik yang lain......hahakz...sweet la lelaki tu...ish3..cukup2...ingat orng yang tercinta,,,hehe..
lagi stu..sjak akuu gi kat sne..aku dah tersuka kat lelaki yang PANDAI MEMASAK!!!!!...
amik perhatian!!!!!ye.....
hehehe...
sbb time aku nak tunggu amik maknan..aku nmpak dua orng lelaki snd masak...n sweet sngt dorng masak........
smartnya lelaki mask...

alngkan bahgianya setiap pagi lelaki masakkan tuk aku...mesty sweettt...

0 cer comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this