BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
SELAMAT DATANG KE BLOG WANY GELEO..KLU SUKA JAGN SEGAN2 LA ON9 LAME2 BLOG NIE..HEHE...TAK SUKA?? KLU TAK SUKA, BUAT2 SUKA JE LA...JGN LUPA UNDI KAT TEPI TU..BGILA PNDAPAT KORNG TENTANG BLOG NIE..

welkame


I made this widget at MyFlashFetish.com.

setiap detik ade cerite tersendiri :0

like la jika suka blog ni..

Friday

kantoi sudah!!

fuhhh..dia on9 smlam...stelah seminnggu dia tak on9 sbb dia trial, akhirnya dia on9 gak..tapi nape on9 kejap sngt ha!! tak smpat aku nak borak2 ngan dia..tapi smpat gak even skit.. adoyai..yang kawan dia bernama radin tu pon stu,...pandai betul dia teka..mcmne la dia pandai dlm bab2 nie..nie yang aku geram nie..aku ingt slh apa yang dia teka tu..tak sngka btul dia teka..tepat plak tu..ishh!!tak le jadi nie.terpaksa aku mngaku ngan radin..da dia teka ngan tepat..pastu aku ngaku betulla...nme pon da janji,., aku hope dia tak britau la kat A, yng aku suka kat A..
ade ke patut...radin ckp aku gila bayang..ish2..dia tak tau, klu aku da suka someone..aku takkn kasitau kat orng tu..biarla aku pendam sorng..itu lebih baik bagi aku dri berterus-terang ngan si A.. 
so lebeh baik aku pendam sorng2 k...darpada malu sbb ditolak..aku kan pompuan...!!!

0 cer comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
get this